torsdag den 7. april 2011

Første indlæg.........................

Helloooo

Ja, jeg har så valgt at lave en blog. Jeg vil bruge den under mit ophold i USA (August - Juni) til, at skrive om hvad jeg oplever og hvordan hverdagen er. Så kan I alle følge med i hvordan det går, og jeg kan selv bruge den til at se tilbage på mit ophold, når jeg er hjemme igen ;)

Jeg hører til de heldige der allerede har fået familie, og skal bo i en lille by der hedder Spencer i staten New York. Jeg havde på forhånd foreslået at blive placeret i enten: New Jersey, New York eller Pennsylvania. Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg glæder mig som en sindssyg..!

I maj (den 14. i Vejle) skal jeg til informationsmøde i Vejle med de andre Exploriusser, det skal nok blive godt. ^^ Derefter skal der laves visum på den amerikanske ambassade, og så er det egentlig bare at vente til jeg stiger på flyet, mod Newark Airport. Jeg starter jo med 3 dage i NY sammen med de andre udvekslingsstudenter fra norden. Det bliver alt for fedt at se New York! - Og skal nok blive en god start.

Det var vel alt for nu, jeg håber på at blive ved med at opdatere den... ellers så husk mig på det :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar